ورزش وشوو

ورزش وشوو

 

 

New 04 June

 

آموزش مبارزات ووشو به سبک سانشو (Sanshou)

(تکنیک های مبارزات ووشوو به سبک آزاد)
با توجه به علاقه برخی کاربران به ورزشهای رزمی و مبارزات، مجموعه ای را در خصوص ورزش ووشوو در سایت قرار داده ایم. این مجموعه آموزشی، ورزش ووشو به سبک سانشو آموزش داده است و تکنیک ها و تفاوت های آن با ووشو تائولو را توضیح داده است. این سبک که در واقع سبک آزاد رشته ووشو می باشد. در زیر به توضیح مختصری راجع به سانشو میخوانید:
ووشو در گذشته کونگ فو و کوشو نیز گفته می شد که به خاطر جدایی این ورزش با ورزشی که امروز به اسم کونگ فو میشناسیم دولت چین در گذشته این اسم را روی این ورزش ها گذاشت .
ووشو تشکیل شده از دو بخش :‌ Taolo و San Shou
" به جرات میشه گفت سن شو تشکیل شده از بوکس ، کیک بوکس ، جودو ، تکواندو ، کشتی و بسیاری از ورزش های رزمی دیگه . البته نمی شه گفت این از اونا گرفته شده یا اونا از این چون قدمت ورزش ووشو به قدمت امپراطوری چینه یعنی چندین هزار سال پیش . 
مسابقات سن شو در دو نوع رینگ و سکو (تاتامی ) برگذاری میشه که در نوع اول تجهیزات فقط محدود به دستکش ، بانداژ ، لثه گیر ، کاپ می باشد اما در نوع سکو یا تاتامی تجهیزات کامل بوده و عبارت است از : کلاه مخصوص ، لثه گیر ، بانداژ ، دستکش ، هوگو ی مخصوص ، کاپ ، ساق بند (اختیاری) .
سن شو از دید من کاملترین ورزش رزمی موجوده که در چارچوب قوانین و فدراسیون مخصوص عمل می کنه. به عنوان مثال بوکس تایلندی یا Muai Thai تشکیل شده از سانشو به اضافه ی ضربات آرنج و زانو و ساق که بسیار خطرناکه . در سن شو انواع ضربات مشت ، ضربات پا ، درگیری ، روش های انداختن و ... آموزش داده میشه که در نوع خودش کاملترین ورزش رزمی محسوب میشه . سن شو دارای مسابقات جام جهانی ، بازی های آسیایی ، المپیک و بازی های دوره ای می باشد ."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ووشو ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, | 13:41 | نویسنده : استاد بیژنی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ریز دانلود